Hayattan bıkmışşın! Mutsuzsun... Çünkü herşeyi kafana takıyorsun! Bu da senin dünyaya uyguladığın ağırlık kuvvetini arttırıyor! Yani dünyaya yük oluyorsun diicem, ayıp olucak... Ama kendine bir çeki düzen ver.. Herşeyi kafana takmayı bırak... Elalemden sanane! Hayatı yarı yolda bırakıyorsun... Hiç yakışıyor mu?
İster istemez arada şeytan tarafından dürtülüyorsunuz. Bu dürtü de zamanla sizi etkilemeye başlıyor. Söz gelimi, bir hinlik yapacak oluyorsunuz ama bir anda içinizdeki iyi taraf galip geliyor. Yapamıyorsunuz... Hatta aklınızdan fenalıklar geçince suçluluk duyuyorsunuz. Kimi zaman da pişkinliğe vuruyorsunuz. Ama lütfen itiraf edin, bazen cidden kaşınıyorsunuz ve içten içe keyif de alıyorsunuz. Size karşı azıcık temkinli olmakta fayda var.