Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz
Schuyler gibisin. Sen farklısın, diğer asillerden de farklısın..Eşsizsin sen! Hayat zor ama sen kendi tarzınla ayakta kalmayı başarıyorsun hep. Şimdi bırak kendini küçük görmeyi, özel olduğunun farkına var.Ayrıca sandığın kadar yalnız değilsin, etrafına bak. En önemlisi de hayallerinden asla vazgeçme. Eğer pes etmezsen ve çabalarsan kaderi baştan yazabilirsin yeter ki inan:)
Kuşkusuz dürüst,güvenilir ve samimi kisilerdir.onlar için verilen söz kutsaldır.son derece açık sözlüdürler ve bu yüzden bazen kırıcı olabilirler.kendileride çabuk kırılırlar.Basak'in gözleri ve bakislari çogunlukla sasirtici bir sekilde berraktir.bazılarının yüzünde, sanki o gizli üzüntülerini inkar edercesine bir ruh temizligi ve sükunet ifadesi vardir.Başaklar çalışkan, pratik ve duygudan çok mantıklı yönleri ağır basan kişilerdir.Güvendikleri kişilere yardım etmeyi severler, inanmadıkları ve tembel olduklarını bildikleri kişilere sevseler dahi soğuk davranırlar.Basaklar genelde o narin görünüslerinden umulmayacak kadar güçlüdürler fakat güçlerini çok gerekmedikçe kullanmazlar.son derece affedici ve merhametlidirler.onlar her zaman gerçekleri hayallere tercih ederler ve asla olmayacak hayallerinin pesinden kosmazlar.gezmeyi çok severler.Aşkta gösterise kaçmadan,sakin ve sürekli bir sevgi gösterirler ancak başaklar aşkta aşırı çekingenlikleriyle tanınırlar.kendilerine yardim edilmesinden çok hoslanmazlar.Asla minnet altinda kalmak istemezler.sevmedikleri ortamda ya hırgür çıkarır yada çok sessiz kalırlar.Başaklar duygularını bastırabilmede uzmandır bu yüzden bazen soğuk davranabilirler ancak sıcaklığını Merkürden aldıkları bir gerçektir.Dışardan kolay anlaşılmasada,oldukça sıcak ve samimi bir yapıya sahiptirler.
Bir önceki hayatınızda profesyonel olarak ya şarkı söylüyor yada bir enstrüman çalıyordunuz ama kesinlikle müzikle uğraşıyordunuz. Şu an müzikle uğraşmıyor olsanız bile müzik kulağınız çok iyi olmalı çünkü bir önceki hayatında bu kadar takdir toplayan bir müzisyen olarak şimdiki hayatınıza da bir yansıma olmuştur. Müzikteki yeteneğiniz konusunda hakketiğiniz kadar iyi yerlere gelemediniz ama gerçekten çok mutlu bir hayat sürdünüz. Türlü şanssızlıklar peşinizi bırakmadı fakat siz bunları umursamadınız çünkü müzik, hayatınızda olduğu sürece siz hep mutlu olmasını bildiniz. En büyük üzüntünüz erken yaşta eşinizi kaybetmek oldu fakat o kadar büyük bir aşk yaşadınız ki çocuklarınızla beraber ömrünüzün sonuna kadar eşinizin anısıyla yaşamayı tercih ettiniz.
Su eli kategorisindeki kisiler fazla maddeci degildir. Ayrica saf mantik yerine sezgi ve duygularıyla calisma egilimindedir. Bilinc altlariyla yakin iliskiye gecenler psisik guce sahip olabilirler. Cogu su eli sahibi psikoloji ve spirituel konulara ilgi duyar. Kirilgan ve fazlaca duygusal olan Su eli bireyleri modern yasamin zorluklariyla bas etmekte zorlanir. Daha yavas bir tempo onlar icin daha uygun oldugundan rekabet edilen ortamlardan hoslanmazlar ve sakin bir cevrede daha verimli olurlar. Yumuşak basli ve olaylardan kolayca etkilenen bu kisiler kendi baslarina karar veremezler.
Sizin orijinallilik, akıl ve yaratıcılık özellikleri ile donatılmış birisi olduğunu söylemeliyiz. Farklı yönleriniz ile hemen dikkati çekiyorsunuz. Bunun yanında ne zaman ne yapacağınız da pek belli olmuyor ve insanları şaşırtıyorsunuz. Yenilikler peşinde koşan ve insanlar için faydalı bir şeyler yapmak isteyen birisiniz. Aklınıza o kadar güveniyorsunuz ki, bunun sonu kendinizi beğenmeye ulaşıyor. Başka insanların fikirlerini beğenmez bir tavrınız da göze çarpıyor. Size kısaca duyguları ile değil ama mantığı ile davranan birisi diyeceğiz ! Arkadaşlık sizin için önemli sayılır. Başkaları ile beraber çalışmayı başarıyorsunuz. Yinede insanlar arasından akıllı ve becerikli olanları daha çok beğeniyorsunuz. Özgürlüğünüze düşkünlüğünüzü pek ortaya koymasanız da için için bunun peşinde olduğunuz anlaşılır.
Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)
Siz tam anlamıyla bir özgür ruhsunuz.Aykırılık sizin doğanızda var. Herkezin yaşadığı yerlerde yaşayamaz, kısıtlamalara tahammül edemezsiniz.Kendine has dünyanız ile diğerlerinden kabul beklemek size göre değildir.Işte bu yüzden siz özgürlükler şehri Amsterdamsınız kimin ne yaptığını sorgulamayan, iyi kötü ayrımının diğer şehirlerden çok farklı kriterlerle belirlendiği hatta belirlenmediği şehir Amsterdam. Siz de Amsterdam gibi sıradışı bir hayatın insanısınız günlük rutinlerden çabuk sıkılır, birçok insanın konfor tabir ettiği özelliklere burun kıvırırsınız. Tatil anlayışınız bile bu nedenle en sade ve bohem olanından yanadır. “Amsterdam” adeta sizin göbek adınız.