Tam bir p.e.z.e.v.e.n.k.s.i.n herkese posta koyuyorsun, hatta birileri ile dalga geçiyorsun…
Lan pezevengin dölü yawaş ol. kendine hakim olmalısın ;)
Sen otisme yenik düşmüşşün kurtulman imkansız!!!!!
Mallık yüzünden akıyor damla damla. Diyecek bişey bulamıyoruz bu testi oluşturan gerizekalılar olarak!!