Sen herkesin başındasın ve çok zekisin.Senin liderlik yeteneğin çok yüksek.
Ask uyumunuz nerdeyse zeminlere vurmus.Siz eminmisiniz dogru kisiye asik oldugunuza.Bence biraz daha gozden gecirmeniz gerekir.Durumunuz pek icler acici degil.Sadece uyumu yakaladiginizi dusunuyorsunuz ama sadece biryere kadar bu boyle devam eder.Biz sizegerekli tavsiyeleri verdik,bundan sonrasi size kalmis...
Bir Mafya Ve Normal Bir Mafyalıktan Vice City Şehrinin En Büyük Suçluluğuna Kadar İlerleyebilecek Seviyede Azimli Ve Güçlü Bir Karakter...
KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Havalı bir tarzın olabilir.Geleceğin Brad Pit'i olabilirsin.
Forge Of Empires senin için iyi bir oyun.Oyunda şehrini kurup geliştiriyorsun ve çağlar atlıyorsun.
Sen tam bir katil tavsansın mor ve tatlısın korkutmayı seviyorsun
Abin senden yaşıtlarca büyük olması bile işe yaramıyor senden çok korkuyor
En sicak mevsimdir.Kuzey yarim kurede gunlerin en uzun oldugu gunden baslar,gece ve gunduzun esit olmasina kadar devam eder.Kuzey yarim kurede 22 Haziran ile 22 Eylul arasinda,guney yarim kurede ise 22 Aralik ile 21 Mart arasindadir...
Daha çok sırlarla dolu kendi halinde yasayan sevgisini de üzüntüsünü de kendi halinde yasayan, cevredeki etkenlere ve cevresinde gelişen olaylara sessiz kalan insanlardır!!!Daha cok yasadığı büyük olaylardan sonra kendi kabuğuna çekilmiş insanlardır...Karamsar olanlar olduğu gibi mutlu olup iyimser ama bunu sadece kendi yasayan insanlarda bu kategoridendir....Çok fazla paylaşmadıkları için bir yönden de bencil kişilerdir tabii bir kısmı....Daha çok sevdikleriyle konuşmalı bir şeyler paylaşıp sevgisini de üzüntüsünüde beraber yasayarak sevgilerini güçlendirmeli, hüzünlerini de hafifletmelidirler!!!Heyecanlı olmayı da unutmamalıdırlar!!!!
Kemik lerin vr zayıfsın derkeennn....çok guçlusun en korkutuğum canavarlardan! He bnde nişancılığa bayıırm Wither ve orumceğe binen çeşidin vr
Sen Marionette´sin. Nereden çıkıyon sen ?
Bir gün CD Kapaklarında senin ismin yazacak!
Soo Ho! Sen çok eğlenceli bir kişiliksin derslerin pek iyi olmasada sende çok sağdıksın. Çok iyi bir dövüşçüsün okulunda popülersin ve güçlüsün. Herkes seni sever. Dostların için herşeyi yapabilirsin.
İdare eder. İyi bir kurnazlığa yetecek bir zekaya sahipsin.
Evet dostum kafiyeler seni mutlu ediyor, senin icin onemli olan sarkinin sozleri. Sarkilar bazi seyleri cok guzel elestirebiliyor. Rap muzigi bence bir metalci olmama ragmen bu konuda iyi, saygim var size (:
Tebrikler oncelikle.Efendi tabiri,Selcuklular zamaninda kullanilmaya baslanmis,daha ziyade Osmanlilarda 15. yuzyil ortalarindan itibaren tahsil terbiye gormus kimselere mahsus bir lakap olarak kullanilmistir.Zamanla, bu manada kullanilan celebi kelimesinin yerini almistir.Devletin ileri gelen memurlarindan bazilarina efendi demek adet haline gelmisti.
Düşersin belki Slytherine sen Bir başkadır sanki oraya giden Amaçları için neler yapmazlar Anlatsam bitmez sabaha kadar
Sen "Atlas Altılısı"nın vibe'ını veriyorsun. Güç, şöhret ve şehvet için her şeyi yapabilirsin. Arkadaşlıklar pek sana göre değil. Karanlık bir enerjin var. Ama biliyoruz ki sadece kendine gerçek yüzünü gösteriyorsun. Çünkü kimseye güvenmiyorsun.
Süslülük deyince akla sen geliyosun akıllı ve güzelsin bazen deliliğin tutuyor ama olsuun
SEN BARTU GİBİSİN.YANİ ÇABUK SİNİRLENEN NEFRET EDERSEN TAMAMEN NEFRET EDEN,SEVERSENDE TAM SEVEN BİRİSİN
Kendine has bir güzelliğin var,intikam ateşin çok fazla
Çok çabuk sinirleniyor ama aynı zamanda kendi moralinizi düzeltebiliyorsunuz olaylara karşı bakış açınız bazen insanları rahatsız edebilir ama siz taviz vermiyorsunuz
SEN TAM BİR KIRMIZI ANGRY BİRDSİN
Biraz normal kilonu açmışsın ama sen daha fazla almamaya bak...
Kankan seni herşeyden çok seviyo!!Onun değerini bil.Senin için herşeyi yapabilcek konumda..
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Sen Yankı Sarca'sın , lider bir kişiliğin var. Her şeyin kontrolün altında olmasını istersin, değer verdiğin insanlar için her şeyi yapabilirsin, fedakarlıktan kaçınmazsın ve oldukça zekisin...
Serbest oyuncusun dostum . Ama XBOX ' da oynamanı tavsiye ederim
Sen organlara o kadar meraklısınki çok iyi bir cerrrah olabilirsin
Yavaşça hazırlanır ve BÜYÜK Bir Alan Hasarı Verirsin. Aşırı Güç Kullanımı ne demek bilmezsin!
En Yüksek Şekilde Ülkücüsün, seni tebrik ediyorum!
Sevgilin Seni hiç sevmiyo bence ayrıl yada sevdirmeye çalış :))
İyisin normalsin merhametin orta düzeyde artık bundan daha iyi ne olabikir.!?
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Zayıf kemikleri gözüken sapanla çok güzel cam kıran birisin.
Heveslisin ve bilgi düzeyin tıpla ilgili olduğunu gösteriyor yolun açık olsun
Pratik ve insanlara değer veren bir yapınız var. Başkalarına yaşamlarında daha anlamlı ve değerli aşamalar kat etmeleri için yardımcı olursunuz. Hiç kimse sizi kandıramaz. Siz dinamik birisiniz ve herkesin ne yaptığını yada amaçladığını çok iyi bilirsiniz. Neyin önemli olduğunu bilmenizi sağlayan özel bir yeteneğiniz vardır. Bir öğretmen ya da ebeveyn gibi insanların yaşamlarını daha iyi nasıl yapabileceklerini düşünürsünüz. Siz en çok elinizdeki kaynakların nasıl kullanılacağını idare ettiğinizde başarılı olursunuz. Başlangıçta çok eğitmek amacı ile başlamanıza rağmen daha sonra aşırı otoriter olabilirsiniz. Hatta aşırıya kaçıp patronluk taslayabilirsiniz.. Ne yazık ki orta dereceniz yok, ya eğiticisiniz ya da otoritersiniz. Bu durum çevrenizdeki insanların kafasını karıştırabilir. İnsanlar patronluk tasladığınızda bile insanların iyiliğini düşündüğünüzü her zaman fark edemeyebilirler. Üzgün olduğunuzda, baskı altında kaldığınızda ya da sarhoş olduğunuzda kırmızı rengini simgeleyen tarafınızı ortaya çıkarırsınız. Yeşilin sakinleştiren etkisi olmadan aşırı davranışlarınız ile dostlarınızı oldukça şaşırtabilirsiniz. Eğer yeşili kırmızıdan daha çok seviyorsanız bu karakter daha bile çarpıcıdır. Eğer çevrenizdekiler bu süreçlerden birinde size farklı davranmaya kalkarsa bunun nedeni muhtemelen sizi tanıyamadıkları içindir. Eğer kırmızıyı yeşilden daha çok seviyorsanız, başkalarından önce bir hedefin başarılması için nelerin yapılması gerektiğine önem verirsiniz. Bu yapınız sizin kendinize güvenmenizi ve direk olmanızı sağlar Eğer yeşili kırmızıdan daha çok seviyorsanız, destekleyici yanınız ön plana çıkar ve öncelikle enerjinizi başkalarının ihtiyaçlarına yönlendirirsiniz.
Aslında sen inatçı ve insanı duyguları olan sevecen bir insansın.Boyundan dolayı kompleksin vardır.kimsenin boyun hakkında dalga geçmesini istemessin.Boyunla dalga geçildiğinde anında parlar ve aşırı kızarsın.Ama her zaman insanlara yardım edersin ve bu sayede gittiğin bir çok yerde arkadaşlar edinirsin.
Biraz küfürlüsün ama hızın iyi hele disslerin herkesi tarıyor
Dier cetenin lideri ve oktayın bas dusmanı
Pc oyunlarını seven,piksellerden hoşlanan ve maceracı birisin.
Açık dünya oyunu olmak için birebir severim kendisini :) (seriden oynaman için GTA 5 ve GTA : San Andreas öneririm)
Güçlü ve daha güçlü olmak istiyorsun rekabeti seviyorsun çok düz birisin ama insanların sana kibarlık yapmasından hoşlanıyorsun insanlar seni tanıdıkça seviyorlar
"Sen Thanos 230 numarasın. Çılgın ve meraklısın. Aynı zamanda kıvrak bir zekaya sahipsin."
Melek Gibi bİr insansın MasaLLahhh nazar Değmesin İnaşllahh :D Hep Böyle KaL Emiii D:
Sen Sonicsin hızlı koşmayı insanlara yardım etmeyi seven birisin
Sen uç yiyen bi aykutsun derslerde başarılı olabilirsin ama uç yemeyi bırak!!!
Ya gerçekten doğa üstü bir insansınız yada yalancısınız :)
Dişi bir kedi bulup ağacın altına getirdiniz; olağandışı işler yapıyorsunuz, kendi işinizi kurup çok başarılı ve ünlü olabilirsiniz.
Sen tam bir sigmasın popüler kültürü reddedip mantığını kullanıyorsun
Sen sevdiğin kadın için her şeyi yaparsın ama ondan önce dünyayı kurtarmaya daha meyillisin, çok güçlü ve zekisin sen tam bir alaz Altuğ Sipahi' sin.
Vurdum duymaz birisin. Dağınıksın. Bazen işleri karıştırabiliyorsun. Her ne kadar kimse farketmesede özünde çok iyi bir insansın.
Sende bizdensin lem...Deli olmak bir ayrıcalıktır Hep Deli ol Hep Deli kal Çılgınca yaşa.... Crazy 4ewa !!
Siz Batman filminin efsane karakteri JOKER' siniz ! Deli ama çok zeki, korkak ama en cesur ve kötü ama en eğlencelisi :}
Sen Jason Voorhes'sın.Önüne geleni öldüreceksin.Tek kural ÖLMEYİP öldüreceksin.Seninleyiz.Hadi Camp Crystal Lake'e.
O yaşa kadar yaşamakta tecrübeydi ;) :S
Kendinizi rahatlıkla kalp dostu ilan edebilirsiniz. “İyilik yap ve iyilik yap” diye bir söz olsaydı, eminiz sizin için söylenmiş olurdu. Ama bu kadar verici olmaktan hiç de rahatsız değilsiniz. İçinizden geliyor, yapıyorsunuz. Size göre, başkalarına yardımcı olmak veya mutlu etmek, sadece onlar için değil, tüm insanlık için faydalı. Zor bir karakter olduğunuz söylenemez. Hatta katılaşmaya başladığınızda, ısıyı artırıp erimeye koyuluyorsunuz vakit kaybetmeden. Böyle mutluysanız, ne güzel! Lakin kendinizi de ihmal etmeyin, hele hele mutsuz hiç etmeyin.
Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasil davranacaginiz pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor. Bu yuzden cok ilgi goruyorsunuz.
İleride voleybolcu futbolcu basketbolcu veya başka bir sporu yapacaksın ve seveceksin.Atletik bir vücuda sahipsin.Omuzların geniş ellerin uzun...
Bir olay anında çok çabuk,zekice ve mantıklı bir şekilde düşünür,kendini çok iyi ifade edebilirsin.Bu özellik hayatında çok başarılı olmanı sağlar.
Way be hiç fena saylımaz rap müziğinin çnemli bir temsilcisi
Unutma bu test yalan söylemez beğenmediysen yanlış çözmüşsündür