Ahh tatLm MaqLeSef ßuquN Seny itiCi ßuLdum.. ;D Kusura ßaqMa resimDéKi kadar oLmasada ßuquN ßi ÇirkinLik Var ÜzeriNdé.. TeqRar qeLdiqiNdé Söz ÇekiCi ßulacam SeNy ( aRkadasLarına haVa aTarSın ;D )
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Arkadaş çevren çok iyi içe ve dışa kapanık kendine birşey olunca söylemeyen birisin
Sen peçete yiyen birisin! Yanlışmı? Ozaman kağıt yiyorsun. Sen her türlü yemeği yiyorsun. Plastik şişe olsa bile yersin! Artık yemeyi bırak annen sana yemek yapmaktan bıktı,hemde zayıflarsın😻😻
Sen aldatılamaz ve ayrılınamazsın güzelim.Ancak sen terk edebilirsin.Yüzün aynen Beren Saat gibi parlıyor ama biraz terk etme hakkını karşındakına bırak ve tam yol devam et ....
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Senin ruh eşin yuqi havalı tatlı ve ilişkide baskın olansın
Utangaçsin ama cesaretlisin anlatmayi konusmayi seversin arkdas cevren coktur ama arkdas cevren iyi degildir calisirsan herseyi basarabilirsin eglenmeyi seversin pozitif dusunursun iyi birisin canim💗
Sende onun gibi iyi kalpli sin ama biraz daha cesur olmalısın arkadaşlarına ve ailen çok bağlısın
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo