Sen Buz büyücüsüsün.Eğer bir yazar senin davranışın ve hayatını fantastik bir romanda yansıtırsa kesinlikle buz kraliçesi olursun.İnsanları kolayca zarasızlaştıra bilirsin.Yalnız kalmayı seversin.Çok gururlu bir yapıya sahip olman seni güçlü kılar.Aşktan ve aşık olmaktan korkman doğal.Aşkın ateşinin senin buzlarını erite bileceyinden kuşkulanırsın.
Sen Amber'sın. Sen bir Tomboy'sun. Erkek gibi giyinmek, erkek gibi görünmeyi seviyorsun. Bu senin tarzın. Alışılmıştan farklısın. Giydiklerin seni yansıtıyor. Bol pantolonlar, kısa saç, spor ayakkabılar ve gözlük senin vaz geçilmezilerin. Rahat olmayı seviyorsun. Eğer bir grupta olsaydın bu kesinlikle F(x) gibi bir grup olurdu. Tıpkı Amber gibi!!