Tebrik ederim beni tanıyormuşsun🌸 Teşekkür ederim testi çözdüğün için vede iyiki arkadaşımsın 🤍
Sanirim seroyla cok vakit geciriyosunuz neyse en yuksek iste ask
Beni iyi tanımışsın benden sana bir çikolat borcu olsun
İpegin yakindan arkadasi olmalisin onu baya bir taniyorsun. ya o 1,2 soruyu unuttun yada henüz bilmiyordun. İyi isss!!❤️🔥🥹
Müzik dersini sevmen dışında müziklede ilgileniyorsun. Çaldığın enstürman var bir gün bir şarkıcı falan olursan bizide görürsün artık (bedava bilet falan :D)
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
İçe dönük bir insansin, içe dönük insanlar,her zaman daha iyi kararlar verirler. sessiz,sakin ama yakinlarinin yanlarinda deli dolu, sevecen ve lana del rey vibe'ı verirler. kedileri,geceyi ve karanlığı, denizi,şarkı söylemeyi çok severler<3
Tebrikler! Sen tam bir lalalala'sın! Sürekli gülen, ortamdaki en enerjik kişi. Yüksek sesla kahkaha atan, çocuksu bir ruha sahip, hiçbir şeyi umursamayan.