Evet sen aşıksın ama sevdiğin kişiye bunu söylemedin. Vakti geldi gidip söyle !
Hepsini bildiysen sen tam bir blinksin!
Sizden sapık değil hiç bir halt olmaz. Eğer karşı cinsten bir arkadaşınız varsa bu bile bir mucizedir. En kısa zamanda bir aşk doktoruna gitmeniz ruh ve beden sağlığı açısından iyi olacaktır.