Sesin, dansın, yüzün ve yeteklerin kusursuz herkes seni çok seviyor grup konseptinin en iyi şekilde yansıtıyorsun şarkıyı duygularınla söylemen senin en sevilen tarafın
Bazı eksiklerin var ama daha çok çalışarak bunları düzeltebilirsin
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Sende bizdensin kız...Deli olmak bir ayrıcalıktır Hep Deli ol Hep Deli kal Çılgınca yaşa.... Crazy 4ewa !!
Siz tam anlamıyla bir “İstanbul”sunuz.Eğer İstanbul’da doğduysanız bu sizin için adeta bir şans demek, çünkü zaten başka bir şehirde mutlu olmazmışsınız gibi bir duruşunuz var. İstanbul hiç bir zaman öngörülemeyen karakterdedir, gizemli, cazibeli, büyüleyicidir, tıpkı sizin gibi. Hem geçmişinin izlerini taşır hem bugünü tüm realitesiyle yaşatır. Kim neyi görmek istiyorsa İstanbul’da onu görür. Tanımak, tanımlamak zaman alır.Tüm bunlar da size has özellikler değil mi? Siz nereye giderseniz gidin denizinin kokusuyla, sokaklarının sesiyle, mavi rengiyle İstanbul sizi geri çağırır ve siz bu çağrıyı kulak ardı edemezsiniz. Çünkü siz zaten "İstanbul"sunuz.
Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.
Bravo! Sen Rei´sin. Çok yardımsever birisisin. İnsanları üzmemeye çalışırsın. İçin iyilik doludur. Ve mutlu etmeyi seversin. Ama kendine de dikkat etmen gerekir.
Sen çok lider ruhlusundur. Çok güçlüsündür ama aynı zamanda her yerde ciddisindir. Auran hiçbir zaman düşmez.
Tatlı Havalı Çok havalı Harika Güzel Az güzel Çok güzel Çok
Aynı jennie gibi tatlı bir kişiliğe sahipsin bazen çok şirin olup bazen aşırı kızgın bir hal olabiliyorusun ve arkadaşlarına çok sadiksin.yalniz olmaktan hiç haz etmiyorsun ve aynı jennie tarzı oluyorsun🎉
Sen çok iyi bir dostsun.Kimi zaman arkadaşlarınla sorun olduğunda bile umursamıyorsun.Olur böyle kavgalar diyorsun sen tam ideal bir dostsun.
Çok sevecensin.Arkadaşlarınınla iyi geçinmen çok güzel bir şey.Herzaman böyle devam et ki çevren insanlarla dolu olsun!Ama yeri geldiğinde biraz kötü ol ki seni ezmesinler.
Siz olayların duygusal yanları ile gerçekleri birleştirmeyi seversiniz. Bir olay olduğunda önce durumu analiz edersiniz, saçmalıkları bir tarafa atar ve insanları bir araya getirerek durumun düzelmesini sağlamaya çalışırsınız. Başkaları sizin düzene olan ihtiyacınızı aşırı ciddi olarak görür. Siz başkalarına fikir verirken ya da açık açık düşüncelerinizi söylerken en başarılı olursunuz. Başkalarına destek olmak kendinizi iyi hissetmenizi sağlar. Vücut diliniz insanları size çeker. Merakınız hareket yaratır. Siz seksi bir insansınız. Yeni olgular sizi heyecanlandırır ve yeniden canlanmanızı sağlar. Fakat aynı zamanda yenilikler yapmanız gerekenleri bitirmenize engel olabilir. Ertelemeyin. Heyecanınız sönmeden önce işlerinizi bitirmeye çalışın. Olayların ve insanların göründükleri gibi olduğunu bilmeye ihtiyacınız vardır. Bu yapınız özellikle kötü bir ruh hali içinde olduğunuzda daha belirginleşir. Çevrenizi kontrol eden bir yapıya bürünürsünüz. Bazen olayların sadece negatif yanlarını görürsünüz. Böyle durumlarda öylesine kuşkucu ve aşırı analitik olursunuz ki herkesin moralini bozabilirsiniz. Duygularınızı ve davranışlarınızı çalışan bir plan ile birleştirmeye ihtiyacınız vardır. Yoksa geleceğinizi yönlendirmek sizin için çok zor bir hal alacaktır. Eğer kırmızıyı mordan daha çok seviyorsanız, en popüler insan olmaktansa işlerin doğru şekilde yürümesine daha çok ilgi duyarsınız. Sözlerinizin sonuçlarını düşünmeden konuşma eğilimindesiniz. Eğer moru kırmızıdan daha çok seviyorsanız, insanların tepkilerine çok önem veriyorsunuz demektir. İstediğinizi almak için cazibenizi ve çekiciliğinizi kullanırsınız.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Hayatınızdan kesinlikle çok memnunsunuz, her günün size yeni birşeyler getirebileceğine inanıyorsunuz. Küçük şeylerden mutlu olmayı başarabiliyorsunuz ve istediklerinizi saplantı haline getir mek yerine sahip olduklarınıza şükür ediyorsunuz. Herşey her zaman istediğiniz gibi gitmesede bunu çok büyütmüyorsunuz ve geleceğe umutla bakmayı başarabiliyorsunuz.
Toplumun büyük çoğununluğunun olduğu gibi buda malesef sıradan bir aşk daha doğrusu aşktan ziyade bir sevgi ve hoşlanma durumu deyebiliriz.
Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
İnsanlar sizi canlı çekici ve her zaman eğlenceli birisi olarak görürler. Çoğu zaman ilginin odağındasınızdır ama aşırıya kaçmayacak kadar da dengeli bir karakteriniz var. Çevreniz sizi onları neşelendiren, rahatlatan ve anlayışlı biri olarak tanırlar.
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Şansınız iyi fakat şansınıza yinede güvenmeyin şansınız sizi götürebildiği yere kadar götürür Şans oyunlarında şansınız Ortalamanın üstünde /Üç Yapraklı Yonca/Appication By Ozan Ersoy
Evleneceğiniz kişinin ismi K harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Kendine özgü bir havan ve özgüvenin var istediğin zaman tatlı istediğin zaman havalısın biraz karanlık olsanda duygularını iyi kontrol ediyorsun
Kardeşim tam bir Engenesin!Gel benim sayfamı takip et kdjdjd asla prim kasmıyorum Tw/jjaywonie_
Tarzını yansıtan ve rahat his edeceğin Bu gruba uyabilirsin !
Sevecen ve tatlısın, onun yanında adedini güvende hissedersin
Kendisi grubun lideri ve her şeyde çok yetenekli kendisi benim de bias’ım olur !!!
Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Sen Niki'sin. Arkadaş grubunda bazen en çocuk ruhlu bazen de en olgun davranan kişisin. Bu özelliğin gruba neşe katıyor.