Korecan Olmak için biraz daha çalış.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Onu ye onu kimseye verme :D onu çook sev çünkü o fanlarına çok değer veriyor
İlişkide baskınsın, onun güvenliğini istiyorsun, sert bi o kadarda yumusakşın
V ile evleneceksin. Ciddi olmamı ister miydin ???
BTS'i tam olması gerektiği gibi tanıyorsun.
Arkadaş olarak harika bir ship! Komik, sevecen ve tatlı bir kişiliğin var. Etrafındakiler genelde seni sever, sevmeyen insan bulmakta zorlanırsın.
KESİNLİKLE EVLENMELİYİZ!!!harika ve eglenceli yerinde duramayan bir insansin
Kız olmana rağmen erkeksi yönlerin de var.Bazen çok sinirleniyorsun.Ama olumlu bir yanın araştırmacı ve gözlem cilik özelliğinin üstün olması.Müzik senin bedeninde kaynayor.
Mükemmel bir dizi! Kuzey Kore tarafından kaçırılan bir doktorun hayatını anlatıyor. Kesinlikle öneririm.
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
V olmak çok doğal bir duygudur. Herkes V olabilir. :D <3 (Dikdörtgen kafalı V <3)
Kardeşim sen tam bir ARMY'sin!!!! BTS hakkında her şeyi biliyorsun...(Tuttum seni pikaçu) :D :D
Kediler nankörlükleriyle ün salmıslardır... Fakat sizce bunu hicbir onemi yok.. kedileri cok seviyorsunuz.. sizde kediler gibi sevimli, bazen basına buyruk, cana yakın hatta nankör bile olabiliyorsunuz:) .. böyle devam..
Cok hassas ve narinsiniz. kolay aşık oluyorsunuz. ne cok utangac ne cok girişkensiniz. arkadaş grubunuzda kirilmamasi icin kollanan birisiniz.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Kumsallar,deniz,gökyüzü...Sıcak yerlerden hoşlanır ve yürüşe çıkmayı seversiniz.Özelliklede tropikal bir adada!
Çok tatlı olduğunuzu bir yana bırakalım...Çok seksisiniz...
Sen bizim Swag Min Yoongi'mizin biricik ponçik karısısın o senin gibi mükemmel birini hakediyordu onu sakın birakma 😉😉
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Gülüşünüz hissleriniz insanlara ayni şeylerle karşılı veriyosunuz
Bts'in ARMY lere ihtiyacı var army olmak için her şeyi bilmen gerekir
Sen sanırım yeni bir A.RM.Y sin daha üyelerin muhteşemliğini tam kavrayamamışsın o yüzden tam bir oppacı değilsin ama bence zaman geçtikçe onlara daha fazla ilgi göstereceksin.
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Pek havalı!Pek romantik!Pek cesursun!İnanılmazsın!Senin gibi biri görülmedi!Bazen gıcık olabilsende o gıcıklık komediye dönüyor!Çok iyi kalplisin!Hey hadi bana bir espiri yap!
Kıskançlık huyu var sende + Çekememezlik.
Cidden harikasın! BLACKPİNK'i çok iyi tanıyorsun! Sevdim seni.