İnsansın sen!! En alasından bi adet homosapiens'sin! Benim vampir olmaya ihtiyacım yok diyorsun..Haklısın. Sen çeşit çeşit yemeğinle ve faniliğinle mutlusun dostum :D Mahluklar içinde en tehlikelisi insan olamayan insandır zaten, kan emiciler de kim?! Ama şunu da unutma en zoru insan olmaktır ve nesli tükenmek üzere, aman dikkat :)
Sizin beklediginiz yakinlarinizda aradiginiz hayatinizin aski aslinda sizden cok ama cok uzaklarda.Sadece birgun kavusmayi ve sizin onu bulmanizi bekliyor.Umudunuzu sakin kaybetmeyin sonucunda hayatta kazanabileceginiz ve beraber yasayabileceginiz mutluluklar otesinde bir ask var.Bizce buna deger.Sizde bunun degerini bilin ve arayisinizdan ugraslarinizdan vazgecmeyin...
Eda'yı sürekli taciz ediyor, Bu karakterin Kim olduğu hakkında kesin bir kanıt veya bilgi yok.Eda'nın Başına gelen bu durumdan önce hayatdolu, neşeli, derslerine ilgili, hayalleri olan, umut dolu bir kızken uğradığı bu sapık psikopat dehşetinden sonra hayatı alt üst oluyor. Mavi Sakal Eda'yı mutsuz bir kız haline getiriyor. Neden böyle birşey yaptığı konusunda kimse fikir üretemiyor. Mavi Sakal Kim???
Var mi yok mu tartismasinin içinde degiliz. Diyelim ki var. Demek ki bazilarinin duygulari yagmur olup yagabiliyormus. Yildirim askla baslayip yillar süren beraberlikler de var üstelik. Barda oturan kadini/erkegi görüp "bu aksam nasil yataga atarim?" diye düsünenlerden bahsetmiyoruz elbette. Sözünü ettigimiz gerçek yildirim ask. Tek dikkat edilmesi gereken, sürekli yildirim aska tutulanlarin genellikle kendi yarattiklari illüzyonun pesinden kosmalari, gerçekle karsilastiklarinda da yeni bir illüzyon yaratmalaridir.
Belki bir zamanlar sizden daha mükemmel bir çift yoktu ama artık ne değiştiyse eski heyecanınızı kaybetmişsiniz.Belki hala güzel günler geçiriyorsunuz ama hayatın monotonluğuna kendinizi kaptırıp birbirinizi basit birer ALIŞKANLIK haline getirmişsiniz.Kimbilir eski günlere dönmek belkide mümkündür...
Onu seviyorsunuz, sevginizi de gösteriyorsunuz. Onu sevdiğiniz zaten inkar edilemez. Fakat aşkınızdan bulutların üzerinde uçmuyor, dünyayı toz pembe görmüyorsunuz. İlle de bulut üzerinde uçun demiyoruz zaten, fakat birazcık daha fazla sevgi göstermenizin de yararlı olacağı kanısındayız. Ortalama bir puan
O kadar sanslisin ki bir sisenin icine koydugun imdat notu tam da en sevdigin sanatci tarafindan bulunacak! Sonra gelip kendi yatiyla o lanetli adadan elleriyle kurtaracak seni! Hani adanin diger ucunda kesfe cikmistin ya; o sirada sanatcinin yatini tanidin Ziplamaya ve bagirmaya basladin. O da hemen gelip seni kurtardi. Sansli sey seni!
İMuhtelif renkli ince ve yuvarlak halkalardan oluşan bir kalsedon türü. Tabakalarının dizilişine göre özel isimler alır.Bedenin gerginlik olan kisimlarina sicaklik hissi verir ve gerginligi azaltir. Kendisini taşıyan kişiye güç, keyif ve iyimserlik hissi verir. Ceplerinde bu taşı taşıyan çocukları olumsuz duygulardan ve münakaşalardan uzak tutar. Dünyevi başarıyı simgeleyen akik, negatif enerjiye karşı koruma sağlar ve tükenmiş olan cesareti canlandırır. İşadamlarının bu taşı, özellikle belin altında (cepte veya yüzük olarak olabilir) taşımaları faydalı olacaktır. Özellikle yüzük olarak kullanıldığında, kişinin kendisine güvenini artırır. Kırmızımsı turuncu renkteki akikler (Carnelian) fiziksel canlılığı artırarak tembelliği giderir. Yaşanılan ana yoğunlaşma isteğini güçlendirir.
Çevrenizdeki herkesin bir anda ilgi odağı olabiliyorsunuz. Bütün gözler mutlaka sizin üzerinizde olmalı. Sazı elinizden bırakmıyor sunuz. Bir anda bütün bir topluluğa neşenizi saçabiliyor ve onları eğlendirebiliyorsunuz. Yalnız bu kadar sahne ışığı fazla... Ara sıra başkalarına da söz hakkı tanımalısınız.