Kendi halinde takılan,müzik dinlemeyi çok seven,hayvanları seven,y2k tarzı bir kız
SEN LİSA OLMAK İÇİN VARSINNN💛Güçlü,kararlı,özgüvenli hayallerinden asla vazgeçme minik civciv🐥
Sende asa gibi gözü kara ve inatçısın rapta başarılı olduğun kadar diğer bölümlerde de yeteneklisin gerçek bir ace'si böyle devam et
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Kız olmana rağmen erkeksi yönlerin de var.Bazen çok sinirleniyorsun.Ama olumlu bir yanın araştırmacı ve gözlem cilik özelliğinin üstün olması.Müzik senin bedeninde kaynayor.
Sen Crystal’sın.İnsanlara sürekli yanlış anlaşılıyorsun fakat bunu düzeltebilirsinn!Florayla düsman degilsin baaak🫶🏻😽