Kartallı bak sana birşey söyleyeceğim. Takımını sevdiğini biliyorum ama Beşiktaş iyi sayılsa bile bir yere varamaz. Sen en iyisi gel kardeş takımına katıl. Kime mi? Tabi ki GS'ye. Aman bağırma. Tamam zorlama yok. Sen bilirsin Kartallı.
Güzelsin...Sesin sayesinde iyi bir şarkıcı olabilirsin , oyunculuk yeteneğinlede iyi bir oyuncu olabilirsin.Çoğu kişi seni beğeniyor ve tarzını ,kişiliğini insanlara sevdiriyorsun...
Hem kanat hem de forvette oynayabilen Kırmızı Şeytanlar'ın yıldızı..Attığı goller ve yaptığı asistlerle futbol otoriteleri ve taraftarların,güzel yüzüyle de genç kızların beğenisini kazanmış !!