İçkilerle aran çok iyi normalde çok umursamazsın
Sizinkisi akıllı olup bu dünyanın kahrını çekeceğime, deli olayım dünya benim kahrımı çeksin şeklinde yapılmış gayet bilinçli bir tercih. Olaylara, durumlara baktığınız mesafe, pek çok şeyi sıradan akıllılardan daha iyi görmenizi sağlıyor. Deliliğin verdiği cesaretle gözünüzü budaktan, sözünüzü dosttan da sakınmıyorsunuz. Lakin ısrarcı da değilsiniz. Bildiğinizi söylüyor, üzerinize düşeni yapıyor, çoğu zaman kimsenin cesaret edemediği atraksiyonlar geliştiriyor, fakat başkalarını düşüncelerinizin ve eylemlerinizin doğruluğuna inandırmak için de enerji harcamıyorsunuz. Kişiliğinizin en sevdiğiniz tarafı da yaratıcılığınız. Dünya sizin oyun alanınız. Arada bir çuvalladığınız oluyor. Ama takılmıyorsunuz. Nasılsa delisiniz…
Sen o kişiyi gerçekten çok seviyorsun! fakat bu sevgin ayrıca takıntı, onu ne kadar sevsende başkalarını onun için incitmeyi göze alabilirsin. Ayrıca çoğu konuda içe kapanıksın,Ya fazla yada çok az arkadaşın var ve biraz rahatlamaya ihtiyacın var!!!
Üzgünüm evlat ama ne demişler; bu devirde babana bile güvenmeyeceksin!! Şaka maka boşver bu işleri yalnızlık iyidir depresif açıdan değil!!!
Sen git kendi kafnı tuvalete sok..ya aZ biraz kendini beLLi et..çok içine kapanmışşsın sen..okLdakLerden hbrn biLe yktr htta seni grmeyenLer bLe oLbLr xD sen varya.. ruh giBsn.. istiosan tuvaLtn yoLunu gösTeriim sna...buyrun !! xD
Sevecen ve tatlısın, onun yanında adedini güvende hissedersin