Her zaman kendini düşünüyorsun, ekibin senin için azcok önemli,kendini hep zirvelerde gorursun herkesin sana tapmasini istersin.
Arkadaşlarına karşı tam bir "mom friends" oluyorsun ve kendin hariç herkesi önemsiyorsun^^.
Her şeyi çok iyimsersin,akıllısın ve dışa dönüksün.
Hep grubun liderisin çok iyi baba rolusun insanları öldürmeyi seviyosun. Bide sevdiğin kişilrre karsi cok iyisin canim ya
İçkilerle aran çok iyi normalde çok umursamazsın
Korumaci ve yardimseversin. Arkadas grubunun lideri gibisin. Sevecen ve tatlisin^^