Sen siyahsın.Siyah gibi sessiz,asilsin.Umarım o karanlığın içinde kaybolmazsın.
Yeşil Ev doğru cevap! Bravo dünyadaki zeki %2 delik kesimdensin.
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Ögrenci yasamı kısıtlı yasam kosulları ama olsun sehir canlı kızlar kanlı ak bakalım deliuanlı xD
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
Kapali kutusunuz.Ser verirsiniz ama arkadasinizin sirrini asla.Aslinda arkadastan da otesiniz.Arkadaslik ve dostluk arasindaki farksiniz.Arkadasinizin sikintisini en ufak bir mimik hareketinden cozersiniz.Leb demeden leblebiyi anlayansiniz,dertlere dermansiniz.Ozlenen kisisiniz.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Oldukça güzel, alımlı,güzelliğine düşkün bir insansınız.
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗