Harika bi kişiligin war..böyLe dewam ettigin süreCe kazanan hep sen oLacaksın... TÜrkiye'de ender buLUnan insanLardansın.. tebrik eDerim qeL bi qözLerinden öpEYİmmm =)
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.