Seni tatlı kız. Rosé... Diğer üyelere göre bambaşkasın Çocuk ruhlu yetenekli ve duyarlı. İçindeki tutum ve hakimeyetini güzel bir şekilde kullanabiliyorsun. Birazda kıskancız sanki ;) benim olan hem benimdir diyorsun. Biraz ice kapanıksin guzellik :]
Özensiz değilsin kendine bakıyorsun ama abartmıyorsun süslü değilsin ama yakıştırıyorsun spor da klasikte giyinir tatlı kız olurum diyenlerdensin.
Sen Lidya karakterini yansıtıyorsun bir bebek gibisin, kimi zaman çocuksu oluyorsun, kimi zaman ise bir anne gibi arkadaşlarını sahipleniyorsun, seni ne zaman üzseler çok kalbin kırılıyor ancak dışa yansıtmıyorsun, arkadaşlarına birşey olsa dünyan yı
Kırmızı , çok iyisin