Vay dostum, bazen çok iyi sosyalleşiyorsun bazen bu alan pek senlik değil. Aslında bu durumun veya olayın ne olduğuna göre değişebilir, bazen insanlarla çok iyi iletişim kurarken bazen işi çuvallayabilir veya beceremeyebilirsin. Sorun yok!
Kafa dengisin ve baya sosyalsın gırdıgın ortama nese sacıyosun bırınden red yersen o kaybettı kafasındasın genelde fazla takmıyorsun ınsanları
Sen hyunjinin ideal tipisin! Hem neşeli hem de bir o kadar nötr.
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.