Sen tıpkı Mina gibisin. Mina gibi havalı ve içtensin. Olgun ve anne gibi olman senin en büyük duygun. Aynı zamanda herkesi destekleyebilecek kapasiteye sahipsin.
Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz
Sana dicek bişe bulamadık .mallık senın doğmanla baslamıs heralde
Bir lise matematik öğretmeni! Oyunda hayatta kalma olasılığını çabucak hesaplayabiliyor,ancak, şansın aleyhine olduğunu anlayınca, soğukkanlılığını kaybe der ve acele ederek şansını değerlendiriyorsun.
Sen çok iyi bir dostsun.Kimi zaman arkadaşlarınla sorun olduğunda bile umursamıyorsun.Olur böyle kavgalar diyorsun sen tam ideal bir dostsun.
Azına geleni söylemekten ve eline geleni çekmekten korkmuyorsun ama kendine çok ta bayılmıyorsun
Sen pomni sin bazı durumlarda gergin ama iyi bir karaktersin :)