Sen Nero'sun. Devil May Cry 4 serisinde karşımıza çıkan baş karakterdir. Kendisi bir yaratık avcısıdır. Silah olarak Red Queen adında, bir motosiklete gaz verirmiş gibi kılıcın kabzasını da o şekilde döndürerek güç verdiği ,iri kıyım bir kılıç, Blue Rose adında Magnumu andıran ama çift atar büyük bir silah ve Devil Bringer adındaki mavi ışıklar saçan sağ kolunu kullanmaktadır. Tabiki onunda her genç gibi başında bir aşk vardır.
Cesaretle savaşırsınız, onurla savaşırsınız... Peki aslında ne için savaşırsınız? Savaşımızı, şövalyelerimizin neden savaştığını anlayabilmek için çoğunluğun unuttuğu bazı gerçekleri yeniden gün ışığına çıkarmalıyız. İçinde bulunduğumuz savaşın kökleri evrenin başlangıcına dek uzanıyor. Ne de olsa dünya hep bugünkü gibi bir yer değildi.
Beyaz Show'da Hakyo Cepkin'i Görmek İstiyor. Tanıtımı; stanbul doğumlu Hayko Cepkin, liseyi bitirdikten iki sene sonra Mimar Sinan Üniversitesi'nde şan , solfej ve piyano dersi almaya başladı. Çeşitli yerlerde de piyano ve armoni dersleri gördükten sonra da 1997 yılında profesyonel müzik kariyerine başladı.İlk albümü Sakin Olmam Lazım ' la iyi bir çıkış yapan Hayko ikinci albümü Tanışma Bitti ile hayran kitlesini arttırdı.
Siz vahşi ve çılgın birisiniz. Eğleneyim derken uçuyorsunuz. Ama her zaman ne yaptığınızın farkındasınız, hayatınızın kontrolünü kaybetmiyorsunuz. İnsanlar olaylara sizin gibi bakmadığında bu sizi durdurmuyor. Tavsiye: Bu vahşi karakterinizle kendinizi ve etrafınızdakileri incitebilirsiniz. Dikkatli olun.
Kısasın ama çok atletiksin ama bazen kısa boyun sana dezavantaj olabiliyor.Yaptığın hareketler inanılmaz.Tam manasıyla sen bir high flyersın.Hiç çıkarmadığın maskelerin ile ünlüsün.Bitirici hareketin pantolanlarından da görebileceğimiz gibi 619.Manası 619 senin Meksika'da bulunan memleketinin plaka kodudur.Kısacası sen Rey Misterio'sun.
Bir önceki hayatınızda asil soyundan fakat maddi açıdan çökmüş bir aileye aittiniz. Ailenizin tek çocuğu olarak dünyaya geldiniz, yakın çevrenizden istemediğinz biriyle bir evilik yaparak hayatınızın bir dönemini mutsuz geçirdiniz ancak kimsenin beklemediği bir anda 40 lı yaşlarınızda hayatınızda radikal bir değişiklik yapıp başka bir ülkeye geçtiniz burada kendinizden yaşça küçük ve soylu olmayan biriyle, kimsenin onaylamadığı ikinci bir evlilik yaptınız bu evlilikten bir kızınız oldu ve hayatınızın kalanını eşinizle birlikte aynı yerde çalışarak mutluluk içinde geçirdiniz. İlk eşinize gelince sizden sonra yaptığı evlilik onun sonu oldu eşi tarafından öldürüldü.
Seni anlamak ve seninle ilişki kurmak neredeyse imkansız. Çünkü çevrendekileri kolaylıkla kandırabiliyor ve kendi çıkarlarını herşeyden üstte tutuyorsun. Ailene zaman zaman yalan söylüyor veya yaptığın şeyleri onlardan gizliyorsun. Bu da inmsanların sana şüpheyle yaklaşmasına ve inanmamasına yol açıyor. "Küçük şeytanlıklar yapmaktan bir şey olmaz" diye düşünüp şeytana uyma., çünkü her yanlış biraz daha büyük bir yanlışa yol açar. Çığ gibi büyüdükten sonra da hatalar içinden çıkılamaz bir hale gelir. Aslında içinde kocaman bir melek var. Bir an önce ortaya çıkartmak senin elinde...