Sana şimdiye kadar nasıl dayandı anlayamıyorum...Onu çok sıkıyorsun.Fazla soru sorum yavşaklık ediyosun...Kendini sevdiriyorum sanıyorsun ama yavaş yavaş ondan soğutuyorsun.Etrafındakileri biraz unutmuş durumdasın.Onlara dikkat et çünkü ileride onlara ihtiyacın olucak...
Muhtemel bir 80'ler ortası insanısın ve yine gençliğin salvar model pantolonlarin giyildigi, beyaz spor ayakabilarin dillerinin disari cikartildigi, kazaklarin pantolan icine sokuldugu, saclarin arkalarinin koyun gibi uzatildigi donemin adamısın. Belki de Black Sabbat ve diğer 80'lerin muhteşem metal gruplarından etkilenip deri pantolonlarla dolaşmışsındır. 70'lerin sonundan 80'lerin başına kadar hüküm süren bir Hippi olma ihtimalin bile var.
Siz, her daim efendisiniz. Herkese kendiniz kabul ettirmede inanılmaz bir beceriniz var. Yalnız kendinizi mi? Düşüncelerinizi, eleştirilerinizi ve önerilerinizi de. Çünkü öyle kılı kırk yaran, öyle mükemmeliyetçisiniz ki, her şeyin en iyisini en doğrusunu bildiğinize inanıyorlar.
Senin için dedikodu vazgeçilmez bir eğlence. Etrafında olup bitenlerin hepsini ama hepsini öğrenmek , bir ayrıntıyı bile kaçırmamak istiyorsun. Ama bu kadar olmaz. :D Paraya , lüks yaşama çok önem veriyorsun. Para her şeyden önce geliyor senin için. Ve tabii insanların hakkında düşündükleri de çok umrunda. Herkesin gözünde bir numara olmak , herkesi kıskandırmak istiyorsun. Bence kendine engel olmalısın. xD