Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Tam bir alışveriş meraklısısın son moda ne varsa alırsın modası geçmiş şeyleri asla giymezsin.
Sen Douma'sın kısacası Dolma:) Psikopat birisin duygusuz ve biraz sapık birisin Kadın yemeyi seversin
Çok güzelsin ama egolusun ve insanları küçümsemeye bayılıyorsun.
İçindeki siniri üzüntüyü asla dışarı belli etmiyorsun... çok güçlüsün sürekli intikam peşindesin.
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Çok sinsisin.Genellikle bid planda öne çıkarsın.Başkan sevilirsin.Lider ruhlusun.İçe dönüksün savaşmayı seversin ama genellikle kaybedersin.
Havalı olmayı seviyorsun, biraz da kendini beğenmiş birisin.Ama arkadaşların için her zaman sadıksın.Onları yüz üstü bırakmıyorsun.Böyle devam et ;)
Can Basmak İyidir Aslında. Ender Mender Ama İyi İş Yapıyo.
OLDUKÇA ŞİRİN, MERAKLI VE TATLISIN. İNSANLAR, SENİN YANINDA OLMAKTAN ZEVK DUYUYOR. BAZEN MERAKLILIĞIN BAŞINA BELA OLABİLİR AMA OLSUN.
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...