Abi bunu bilemezsen kendne zoktayı seviyorum deme
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Ooo bu ne haL ya.. Sen test kitaplarıyla dost olcksn yknda..az kaLdr başını şu yapraklardan..Biraz etrafına bak..böLe test test nereye kadar.. yeterLi oLan kadar çalış bnCe.. aYrıca yakında yani öğretmenlerin isimlerini olasılıkla ya da okuldaki öğrencilerin 3/1 'nin 2 katının 1646466 fazlasını hesapLamaya bşLrsn sen .S xD
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Yüzüme bile bakılmaz benim diyorsun kendini fazlasıyla çirkin buluyorsun aynaya bakmak bile istemiyorsun bakımdan uzaksın kızlar/erkekler yüzüne bile bakmıyor yalnızsın da bi ilişkin de yok...Ama canını sıkma biraz bakım herşeyin ilacıdır sadece kendine güven ;)
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
Senin auran bambaşka. Diğer üyelere göre oldukça klas ve zarif bir kişiliğe sahipsin. Sen grupta genelde sessiz ve uyum sağlayan kişisin.
Zeynebin ikizi falanmisin
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.