Tamam alastor benim kocam oluyor yani...... bosver
Ve evet sende bir pskopatsın ...hemde iyi bi pskopat
Sende bizdensin kız...Deli olmak bir ayrıcalıktır Hep Deli ol Hep Deli kal Çılgınca yaşa.... Crazy 4ewa !!
Çok mutlu ve güzel günler seni bekliyor.Hayatında ki kişilerin biraz daha kıymetini bilmelisin unutma ki seni seviyorum demek için yarın çok geç olabilir.Mutlu ve güzel günler görecek insan bu sonuç sakın seni şımartmasın ama :)
Gerek aile hayatın gerek aşk gerekse aile hayatın tam anlamıyla mükemmel görünen o ki bu sene senin yılın olacak :))
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Ne kadar iğrenç biri gibi gözüksende içten iyi birisin böyle devam et yada devam etme
SENİN AŞIK OLDUĞUN KİŞİNİN BAŞ HARFİ H
Asi ve zeki bir karakterdir.dostluk, ihanet, yapay zekânın evrimi ve kimlik arayışı gibi konuları işler. Hem komik hem karanlık yönleriyle dikkat çekiyor
Alastor gibi nazik,kibar,duygusu belli olmayan birisin
Biraz kibirlisin,kendini degistirmen gerekiyor