Sen se-mi'sin! Senin cool yapın her yerde göze çarpıyor ama içinde çok iyi bir kalbin olduğunu düşünüyorum sadece biraz fazla kırılmışsın ve güvenme sorunların var ama unutma her zaman bir çıkış vardır!
Sen Sokak Nöbetçileri kitabından Helin Saye Aktansın! Psikolojinin pek iyi olduğunu söyleyemem ama çok güçlü bir kadın olduğunu biliyorum.
Sen dışarıdan sert gibi görünmeden aslında çok tatlı ve havalisin❤️
Jennie gibi parlıyordu çok güzelsin ve enerjik tatlı birisine benziyorsun kendi değerini bil💚
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄