Etrafa korku saçmak konusunda gerçekten üstüne yok. Biraz daha iyi olmayı dene. Böyle giderse insanların adını söylemeye kortuu biri olcaksın.
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Sen tam bir omda uzmanısın ve marka giyinmeyi çok seviyorsun.hangi mağazaya girsin en gösterişli kıyafeti buluyorsun.
Ay savaşcısının zeki kedisisin kedi diyip geçme bu hayvanda pratik zeka var
H҉҉̷̗͉̯̮̳̩̺̱̀͡Ȩ̢̡̦͇̻̻̹͖͞ ҉̴̨̫̖̩͙͓̗̞̰͎̻̻͕͎́͞C̢̩̟̯̫̯͔͖̥͈̩̗̫̞̼̲͜O̷̶̞͕̘̙̫̜͢M̶̸̸҉͇͔̠̖͖̲̺͇̹E̵͕̖̼̰̯͇̳̣͕͍̥͖͍͍̞͍͜͢͟S̢͓̝͈͎͟͜͢͞
Seni seviyorum
Sen appledash ikilisisin hem güçlü hemde maceracı birisin
-Tebrikler, Aptal çıktın :) Çok güzel sonuç, üzülme :)) 1x1 in sonucunu söyleye bilir misin =))))
Tam bir moda tutkunusun! alışverişe bayılırsın özellikle makyaj v.b şeyleri çok seversin!
Mutlusun ! Hayata Pozitif Bakanlardansın. Hep Böyle Devam Et !..
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Doğa olaylarını kontrol edebilirsin tıpkı benjamin gibi
Sen Kuromisin!Siyah rengini çok seviyorsun.İnsanlara kötü şakalar yapmaktan zevk alıyorsun.
Meraklı ve oldukça zekisin bir işe başladınmı onu bitirirsin
Büyük ve güçlü Trixie'yi yenemezsiniz acaba sen iyi olacak mısın olmayacak mısın
Sen tam bir twisin ve arkadaşlığın ne demek oldugunu herkesten iyi biliyorsun
Sen eskiden kötü biri olsanda artık iyi birisin. Senin için artık arkadaşlıktan önemli bir şey yok. Artık arkadaşlığın Sihirli olduğunu anladın. Artık herkes senin değiştiğini biliyor ...
SEN AYNI LUNA GİBİ GECEYİ SEVİYORSUN MİNİCİKTE OLSA İÇİNDE KÖTÜLÜK VAR AMA YİNEDE ARKADAŞLARINI SEVİYORSUN...
Sen Rainbow Dash'sin ve uçmaya bayılırsın!! Ve çok havalısın!! Elementin Sadakat
Güzel Olduğun Kadar Havalısın Herkes Sana Hayran Herkes Sana Özeniyor
Sen ariasın bazen senin isteklerin olmasını istersin ama grup liderin buna izin vermez
Yardıma ihtiyacı olan kişilere kendinde olan bişeyi verirsin.
Selenatör ! Selena gibi sevimli,cana yakın ve güzelsin.
Bazen gösteriş yapıp herkese yüksekten baksan da arkadaşlarına duyduğun sevgi seni doğal bir lider haline getiriyor.
Sen oldukça güçlü ve maceraya açık birisin!Senin için en önemli şey Dostluk ve sadakattir !!
Hiperaktif ve tatlısın . Bazen çok konşursun ama bir bildiğin vardır ;) Aynı Pinkie Pie gibisin
Sen çok kokoş birisin elbise dikmeyi seversin
Çok eğlencelisin.ama biraz da çatlak :)))
Sen Aria'sın.Bazı şeylere çabuk sinirleniyorsun.Biraz içe dönük birisisin.
Senin İçinde Bir Galatasaray Sevgisi Var
Akıllı, her soruya cevap arayan ve arkadaşlarına çok değer veren birisin.Dostluğun sihri seni güçlü bir kız yapıyor.İleride çok büyük şeyler başaracaksın bundan emin ol ;)