Sen Mabel gibi eğlenceli, komik, yaratıcı, duygusal, sevecen, tatlı ve kıpır kıpırsın. Ama insanlara çok kolay güveniyorsun. Arkadaş edinirken dikkatli ol. Maceraperest birisin. Hayvanları çok seviyorsun. İyi kalplisin. Giyim tarzın harika ;) Şapşisin :D Ama iyi anlamda. Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. Seninle dalga geçebilirler ama bu seni yıldırmasın. Farklısın ve farklılık iyidir. :)
Sen dört sınıf arasındaki en sempatik ve iyi kalpli sınıftasin.en önemli özelliğin insanları birbirinden ayırmayıp hepsine şefkatle yaklaşmak.dürüstlüğün ve adaletliliğin kişiliğinin vazgeçilmez bir parçası.bir insanın sahip olabilceği en iyi dostsun.hiçbir olaya karışmazsın fazla iyisin biraz saf olmamaya özen göster kullanılabilirsin bizden uyarı :))