Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!
Senin için söylenebilecek en doğru kelime fırsatçı.Oldukça zekice hareketlerin var.İyi bir pratik zekaya sahipsin.Surat ifaden ruh halin ile ilgili kesinlikle hiçbir ipucu vermiyor.Senin de söylediğin gibi hiçbir kötü alışkanlığın yok.Bitirici hareketin Go to Sleep ve oldukça etkili bir hareket.Senin adııın Phill Brooks yani CM Punk.