Sen tipki Eunchae gibi tatlisin. Disa donuk ve sevimli bir kisiligin var
Sen daha nadir tiplerdensin rahat bi kafan var heesung dışında baya ödülün var ondan çok sevdiklerinde var(belkide yok:o)Heesungu görmek için can atıyorsun
Genellikle grubun en küçüğüsün. Vokallerin çok iyi ve sürekli pozitifsin. Ağladığın çok nadiren görülür.
Sende RUKA gibi hiphop ve raptan hoşlanıyorsun çok yetenekli ve güzelsin arada sırada duygusallaşıyorsun ama aslında çok güçlüsün
Herkese karşı samimi duruyorsun ama aslında içinde bilmedikleri bir aslan yatıyor. Senin en iyisini bulmana gerek yok çünkü sen zaten en iyisisin
Sende Kazuha gibi çok iyi bir idol olabilirsin ❤️
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!