Her zaman güzelsin fakat kendini beğenmişliği bırakıp başkalarını da önemse dünya senin etrafında dönmüo:::::::::::!!!!!!!!!!
Test
Okadar çirkin de deil, okadar güzel/yakışıklı da deilsin. tam ortasıı yanii;)
SEN ÇOK AKKILISIN HER ŞEYİN ÜSTESİNDEN GELEBİLİRSİN!!!!
Beynin biraz küçük ama üzülme başka birşeyde basarılı olursun
İyi
Söz dinleyen her şeye uyan birisin ama dikkat et seni kandırmasınlar! iyiliğinde bir kotası var :)
Güzel dürüst yardım sever ve zeki bir kızdır.
Sen çok cekicisin.komiherkes ssana baykle alakan yok ama herkes san bayılıyor.
Öykü ' yü çok seviyorsun . eğlenceli ve kararlısın kiraz mevsimi dizisinide çok seviyorsun.
ÇEVRENDEKİ İNSANLARI MUTLU EDEN SEVİMLİ BİRİSİN HERZAMAN BÖYLE KALMALISIN BİR PRENSESSİN