Sen ferhunde kadar sinsi ve bi okadarda kurnazsın.içinde küçücük bi sewgi kırıntısı olsada bu senin aç gözlülüğün yüzünden hepsini unutuyorsun.böyle kurnaz devam edersen ferhunde gibi çevrende kimse kalmaz.akıllı ol:)
Dansla aran oldukça iyi. Eğer kötüyüm diyorsan asla vazgeçme çünkü Yuna gibi birisi sana öğretecek
Sen de Elsa gibi güzel ve cesursun biraz içe kapanıksıksın çünkü sorunların var herkes seninle ilgili tuhaf hisler duyuyor sen yakınlarını korumaya çalışıyorsun ama hiç pes etmiyorsun
Adı gibi bembeyaz gül gibisin. Aşk Rosé.
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Tebrikler! Sen tam bir lalalala'sın! Sürekli gülen, ortamdaki en enerjik kişi. Yüksek sesla kahkaha atan, çocuksu bir ruha sahip, hiçbir şeyi umursamayan.
Sende onun gibi iyi kalpli sin ama biraz daha cesur olmalısın arkadaşlarına ve ailen çok bağlısın
Enerjik, dışa dönük ve pozitif birisin. Her zaman iyimser düşünürsün. Dans etmeyi seversin ve bunu çok güzel yaparsın. İnsanlar tarafından sen harika biri olarak görülüyorsun!
Senin ruh eşin soyeon Rider ruhlusun soğuk gözünsende değer verdiklerine çok samimisin ilişkide baskınsın
Sen Ningning sin hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
ÇOK mantılısın ve sorumlu bir kişiliğe nsahipsin.Dissipli bir karakterin var.Ormancılık gibi bitkili şeylerden hoşlanıyorsun.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸