Konfor deyince canını çıkartıyorsunuz. Gidip olabilecek en yüksek gökdelende, en yüksek güvenlik donanımıyla, en güzel manzaraya bakan daireyi seçtiniz. Her şeyin en güzelini değil ama en sağlamını, konforlusunu ve pahalısını istiyorsunuz. Güzellik bütün bu değerlerden sonra geliyor ve estetik probleminin diğerlerine oranla daha kolay çözülebileceğine inanıyorsunuz.
Elfler arasında 2. üstün ırktır.manwenin çağrısına vanyardan sonra onlar cevap vermişlerdir.demir işçiliğinde çok yeteneklilerdir.kralları finwe dir ve krallarının 3 oğlu vardır bunlar sırasıyla: feanor,fingolfin ve finarfindir.bunların içinde en yetenekli feanordur.feanor silmarilleri yapmıştır.ama morgoth babasını öldürüp silmarilleri çalarak orta dünyaya kaçmıştır.feanor da büyük bi ordu toplayarak orta dünyaya gitmiş ve orda morgoth a karşı savaşmıştır ve onu öfke savaşında yenmiştir...
Deyim yerindeyse tam bir fırlamadılar.Öğretmenlere yapmadıkları kalmaz.Sınıfın altını üstüne getirirler.Hemen kendine benzer birkaç arkadaş bulup bu eylemlerini okulun geneline yayarlar.Velileri okul yolunu aşındırsa bile bu arkadaşlar için tek çare müdür odasıdır.Sopayı yiyince rahatlayan arkadaşlarımız için psikolojik danışmanlar bile yetersiz kalır.Aralarından okul 1.si çıkanlar bile vardır.Şımarık olmaları kendilerini durduramaz olmalarından kaynaklanıyor olabilir.
Tam bir işkolikle berabersiniz; ancak onu yanlış anlamayın. O size paranın satın alabileceği en güzel hediyeleri bulmak için bu kadar çalışıyor ve ihtiyacı olan sizin destek ve ilginiz. Her an onun aklındasınız, bunu size çoğunlukla gösteremeyecektir ancak hislerinize güvenin. Kariyeri onun hayat damarı gibi ve en büyük rol de sırtını sıvazlayan partnerinin, ister kabul edin, ister etmeyin. Arada sırada size yönelttiği eleştirilerin dozunu bazen kaçırsa da son derece iyi niyetlie sarf edilmiş, sadece iyiliğinizi hedefleyen sözler bunlar. Esasında utangaç olduğunu siz zaten çoktan çözmüş olmalısınız ve ona eşlik etmeniz temel ihtiyaçlarından biri. Bir oğlakla beraberlik insandan çok şey götürebiliyor, kabul, ancak el ele verdiğinizde hedefiniz yıldızlardan aşağısı olmayacak ve biraz çabayla parıldamayı başaracaksınız.
Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!
Siz tam bir yardımseversiniz. Arkadaşlarınızın en üzgün en mutsuz anlarında onların yanında oluyorsunuz. Onlar sizden aldıkları güçle kısa süre içinde yeniden gülümsemeye başlıyorlar.İçinizdeki çılgın ruh sayesinde onlardaki tüm üşengeçlikleri bir anda uzaklaştırıp kendinizi yamaç paraşütü yaparken ve ya snowboard yaparken buluyorsunuz.Tam bir canlandırıcısınız