Melanie hakkında hiç birşey bildiğini düşünmüyorum. Ya onu cool olmak için seviyorsun ya da yeni bir Cry Baby'sin. Sana önerim Melanie'yi biraz daha araştırman...
Sen kesinlikle Hermione'sin.Alıngan bir kişiliğin var ama oldukça zekisin.Kitap okumak ve kediler hoşuna gider.Ama bazen kişiliğinden dolayı dışlanırsın.
Bazen yalnız olmak istersin kendini yansıtmaya çalışırsın ama aileni ve arkadaşlarını çok özlersin ve iyi birisin