Aklınız muzırlığa çok iyi çalışıyor. Zeki olmanız yetmiyormuş gibi, hayli kapsayıcı bir mizah duygunuz da var. Eğlenmeyi seviyorsunuz. Nadiren kederleniyor, sevdiklerinizin yüzlerini asmalarına katlanamıyorsunuz. Bütün evlerin pencerelerinden neşe taşsın istiyorsunuz. Bunun için de oyunlar, şakalar, sürprizler icat ediyor; o bir anlık neşe hali için akla gelmeyecek şeyler yapıyorsunuz. Sonra o mutlu kalabalığı bir kenardan izleyip tebessüm ediyorsunuz. İşte sizin için hayatın anlamı da bu... Neşeniz daim, dostluklarınız sonsuz olacak.
Siz, sağlığım yerinde olsun da geriye kalan her şeyin üstesinden gelirim diyenlerdensiniz. Haklısınız da. Ama sağlık konusunda aşırı titizlenmek de kimi sağlık sorunlarını beraberinde getiriyor. Anlaşılan siz de o sınırlarda dolaşıyorsunuz. Temizlik, hijyen, yenilip içilen şeylerin besin değeri gibi şeyler kafanızı karıştırıyor. Özellikle de son zamanlarda bu konuda o kadar çelişkili haberler duyuyorsunuz ki korkunuz derinleşiyor. Korkunuzu hayat tarzı haline getirmeyin yeter, gerisi nasıl olsa
Tebrikler! Ben Sınıf Başkanı Gemma Farley, Sizleri SLYTHERIN Binasında ağırlamaktan mutluluk duyuyorum. Amblemimiz Yaratıkların En Bilgesi olan Yılandır, binamızın renkleri zümrüt yeşili ve gümüştür ve ortak salonumuz zindanlardaki gizli bir kapının ardında bulunur. Sizin de göreceğiniz gibi, pencereler dışarıya Hogwarts gölünün derinliklerine bakmaktadır. Salonumuzun karşısındaki sualtındaki gemi enkazlı gizemli aurası hoşumuza gider. Binana git: www.facebook.com/groups/217051785087251/
Kanatsız bir meleksin! O kadar iyisin ki! Sen tam bir meleksin. Hani derler ya bir kanadı eksik diye, aynen öyle! Ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için her zaman iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu şeffaflığından dolayı sana çok güveniyorlar.Böyle devam et :)
Yardımseversin..Çevrendekilere yardım etmeyi ve yol göstermeyi seviyosun..bu bakıma bi yol göstericisisin sen..Çevrendekilerinin akıl hocasısın birileri sana gelip hep akıl danışır ve fikir alırlar çünkü hayat konusunda oldukça deneyimlisindir,bir rehbersin..hayatı hızlı yaşarsın..kendine çok fazla yardımcı olamıyosun ama çevrendekiler için iyi bi danışmansın..Arkadaşlıkların kuvvetli ve sahiplenme duygun oldukça güçlü.. 6.hissin de çok güçlü..bunu iyiye kullanmanı temenni ederiz...