Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sen git kendi kafnı tuvalete sok..ya aZ biraz kendini beLLi et..çok içine kapanmışşsın sen..okLdakLerden hbrn biLe yktr htta seni grmeyenLer bLe oLbLr xD sen varya.. ruh giBsn.. istiosan tuvaLtn yoLunu gösTeriim sna...buyrun !! xD
Nasıl yapıyorsun bilmem ama kafanı yaşamak isteyen insanların sayısı emin ol çok. Kaybetme bu kafayı yaşamaya devam.
HİÇ BİR ŞEYDEN KORKMADAN KENDİNİ AÇIKÇA TOPLUMUN SORUNLARINA KARŞI FEDA EDEBİLİRİSN.BUNUN İÇİN ALDIĞIN TAKDİR VE TEŞEKKÜRLER SENİ ŞIMARTMASIN. UNUTMA,ATATÜRK GİBİ BİR LİDER OLABİLMEN İÇİN ÖNÜNDE UZUN BİR YOL VAR!.
Artık başlayabilirsin. Sana verdiğim linke git ve uygulamanın ikinci aşamasına geç. Bol şans. Adresi browser'ınıza yapıştırın. http://www.facebook.com/apps/application.php?id=24061775281
Sanırım testi uyuyarak çözdün.. Bir daha çözmeyi dene istersen.. İnan senden çok ben utandım...
İZMİR SİZİN İÇİN İDEAL Bİ MEKAN MÜKEMMEL SEHİR MUTLAKA BURADA YASAMALISINIZ SİZ MUTLULUĞUNUZ İÇİN....
Ohh!!! ne sesli bir ev.Dikkatli olun ilerde kızlar büyüdükçe masraflar oldukça fazla olabilir..
Vaovvv! Senin sevgilin Tugay Demir Çeviker! Bir damla göz yaşı= Bir bina Sen onun sevgili avukatısın. Mutluluklar dilerim❤️🔥
OLDUKÇA SAVAŞÇI RUHLU,GÜÇLÜ VE FEDAKARSIN.İNSANLAR CANINI YAKARSA ONLARIN CANINI DA ALIRSIN.
Sen tam bir esin fanısın 💓 Görüşürüz manifamm💛
Kolay
Sende zoktay gibi havalisin yeni seyler denemeyi seviyosun sanirim💙
Sen "Operatöre Bağlanıyorsunuz" kitabının vibe'ını veriyorsun. Mizah seviyen hayran olunacak kadar yüksek. Tatlısın, komiksin, eğlenceli ve deli dolusun. Hayatı seviyorsun.
Tam bir okurkuşsun. Büşra Yılmaz'ı sosyal medyadan sık sık stalklar,onun bilgileri senin için değerlidir!
Veyl kadar dipsiz, ilginçsin sen. Siyahın kızısın. Güçlü ruhun, siyaha boyanmış senin. Konuşmayı pek sevmezsin. Güzel bir karakterin var. Tebrikler!
Senin kocan koza olmalı bir yanda acıların diğer yandan acımasızlığın var herşeyi çok kolay dalgaya alabiliyorsun
Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
Tam bir zoktay fanısın.
Sen Marco T gibi açık sözlü ve ailesini hiç göremeyen birisin, bu zamanla karakterine yansıdığı için yanlızsın. Aynı zamanda sevecen ve mandalina bağımlısısın
Senn beyaz lekeyi temsil ediyorsun o zaman Belkide favori kitabın beyaz lekedir.❤️
Sen Sedef Yankı Sarmaşık'sın. Kendi kafan göre takılıyorsunuz ve insanların ne dediğini hiç umursamıyorsun, eğlencelisin, arkadaşlığa önem veriyorsun onlar için her türlü fedakarlığı yapabilirsin. Sana tamda Alaz Altuğ Sipahi gibi biri yakışır.
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Sen Tugay Demir Çeviker sin. Acımasız ve aynı zamanda pammuk gibisin. Dik duruşların, boyun eğmemelerin, her şeyin seni çekici kılıyor.
Sen Ateşpare kitabından Aşkın Erizgi'sin! Aşkın kadar güçlü ve hırslısın. Eşitsizliğie tahammülün yok