Felix'i baya iyi tanıyorsun. Bu kadarı şaşırtıcı 😯
Oha Felix’in kardeşi falan mısın? Felix’i çok iyi tanıyorsun. Aynı Felix gibi utangaç nazik ve sevimli birisin.
Sen Felix'i çok yakından takip ediyorsun,tebrikler !
Sen gayet tatlı ve pozitif birisin. İnsanlara değer veriyorsun ve karşılığını alıyorsun.
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^