Şükür ki Siz Aklı başında psikopatsınız!Birazda olsa kendinize hakim olmayı başarabiliyosunuz..Bu normal sinirli hallerdeyken geçerli,Bir boğa kadadar öfkelendiğinizde Sizi kimse tutamaz,bakışlarınız karşı tarafı yerin dibine sokar,Eziyet Tarzınız;İğne
Siz düzenli olarak öss ye çalışan,çevresinde örnek alına kişilerdensiniz,sizin için öss basit bir sınavdan ibaret, bu tempoyu koruduğunuz takdirde hayal ettiğiniz üniversiteye kesinlikle yerleşiceksin ;)
Güçlü ve çevik olmak senin işin. Warrior ile kasmanın zor olduğunu biliyorsun ama ondan da vazgeçemiyorsun. Dayanıklı olmayı seviyorsun ve kendine güveniyorsun.. :)