DEMETER,Yunan Mitolojisinde Tarım Ve Bereket Tanrıçasıdır.Homesros'un Destanlarında,"Güzel Saçlı Kraliçe" Ya Da "Güzel Örgülü Demeter" Diye Geçer.İnsanlara Toprağı Ekip Biçmesini Öğreten Bu Tanrıçadır.Ekinleri,Özellikle De Buğdayı Simgeler. Demeter,Heykellerinde Baygın Bakışlı,Sarı Saçları Omzuna Dökülen,Güzel Bir Kadın Olarak Gösterilirdi.Sağ Elinde Bir Buğday Başağı,Sol Elinde De Yanan Bir Meşale Tutardı.İnanışa Göre Demeter,Yeryüzüne Baharı Getirir... :)
Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!
Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
Emir yagdirirmis gibi olan havasi ve tavirlari dikkatinizi çeker. Çogunlukla, hareketleri ve konusmasi ihtiyatlaridir. Aslan'lar çabuk konusmaz, hizli kosmaz. Aslan'larin insanlar üstünde öyle tuhaf bir etkisi vardir ki, bunu izlemek gerçekten çok eglencelidir. Ya korkunç dikkatsiz ve savrukturlar ya da çok titiz bir sekilde temiz ve düzenlidirler. Bunlar dedikodulardan hoslanirlar ve çevrelerinde anlamadiklari birsey dönüyorsa, kendilerini incinmis ve terkedilmis hissederler. Karakter olarak sebatlidir. Yollarindan saptirmak zordur. Çalistiklari zaman tam çalisirlar.Kendi renkli kisiligine uygun olarak, gösterisli giysiler giyer. O'nun kibrini, bazen dayanilmaz hal alan gururunu ve bencilligini, o gülünç kendini begenmisligini ve tembelligini görmemezlikten geliyoruz.
ASLAN (24 Temmuz-23 Ağustos) Bu aslan var ya aslan. Bu komedi şey kendisinin gökten zembille indiğini sanır. Bu ıssız bir adaya düşse, yanında isteyeceği üç şeyden biri aynadır. Kendinde şeytan tüyü olduğunu düşünür. Sanki bu olmasa çevresindeki hiçbir şey düzgün gitmeyecek zanneder. Oysa en büyük yamuk kendisidir. Bunu bir odaya iki gün kapatın kesin ölür. Hele bir de odada ayna yoksa iki gün bile sürmez. Özgürlüğü asla vazgeçemeyeceği şeydir. Saftır aslında bu. Kuş kadar beyni olan bir insan bile bunu kolayca kandırabilir. Öyle ince detaylardan pek anlamaz. Bir yalan söylediğinde ya da gizli bir iş yaptığında kısa sürede kendini ele verir. Çünkü plan yapacak, yaptığı planı doşru düzgün uygulayacak, hadi diyelim uyguladı, saklayıp gizleyecek kadar potansiyel yoktur onda. Sakın bu aslan megolamanına nasıl göründüğünüze dair bir şey sormayın. Çünkü siz kendinizi ne kadar mükemmel hissederseniz hissedin, o olumsuz bir şey bulacaktır. Bu şahsiyetle kavga ettiğinizde, size saldıracağı ilk konu dış görünüşünüz olacaktır. Kilonuzdan tutun da, gözlerinizin şaşılığına, dudaklarınızın inceliğine kadar v.s ne varsa onu fazlasıyla ilgilendirir. Ruh sağlığınız açısından tehlikelidir.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Çalışkan olmanın yanı sıra fedakar olmanın elbette sana bazı bedelleri olacaktır ama sen zaten çook büyük kazançlar peşinde değildin mutlu bi yuvan o eski dostlarınla her akşam koyu muhabbetler edebileceğin bi mekan senin için fazlasıyla yeterliydi ama keşke hayat sen gibiler için biraz merhametli davransaydı o zaman sevdiğine de kavuşabilirdin gene de sen etrafın tarafından oldukça sevilen birisin buda sana sevgilinin hasretine dayanabilecek gücü ve kuvveti veriyor zengin ve mutlu yaşayamadın belki ama tebrikler namuslu ve şerefli biri olarak öleceksin :))
AySNuR qbi tatlı,iyi kalpli,sewcnsn,ne kadr iqrenç espri yapsanda herkes tarfndn sewln,kolyca herkese qwenen bi kişisn...herkese qwenme konsnda coqu kez kaybetsende...kmi zaman yasanan kötü olylrı atlatmayı qercektn coq iyi biliyosnN...herseye raqmen AySNuR qbi olmk bir ayrıjlktr bunu unutma! ;)
Kalbi kin tutmayan , cömert , dostlarına düşkün , hayvansever , temizlik yapmak hayatının en önemli parçası olan , huysuz ama bir o kadar da eğlenceli , komik , disiplinli , sanatın göz önünde yaşamaya rağmen işlerin mutfak kısmıyla daha çok ilgili olan - yönetmen senaristlik gibi- sevdi mi tam seven birisin
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz