Senin arkadaşların çok şanslı sen onlar için eşi bulunmaz arkadaşlıklardansın.kanka gibisin her arkadaşının yardımına koşar onları yarı yolda bırakmazsın
Nedense hep içine kapanıksın.Sürekli etrafındakilerden bişeyler bekliyorsun ama birazda sen çaba göstersen herşey çok güzel olacak.Tamam hayatında yolunda gitmeyen bişeyler var ama bu seni yıldırmasın ne olursa sen bunların üstesinden gelecek bir insansın...
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)