Seni tebrik ediyoruz...Valla iyi ki varsın...Seni seviyoruz ama uzaktan sevmeyi tercih ediyoruz... Hayatın acımasız olduğunu biliyoruz..Belki yaşadıklarını biz yaşasak çok kötü şeyler yapabilir,senden daha kötü şeyler düşünebiliriz..Ama keşke zekamızı daha olumlu şeyler için kullansak diyeceğim ama dersem sonum nasıl olur tahmin edemiyorum...Varol psi psikopat arkadaşım...