Bilim adamı çıktı sende bilinmeyen şeyleri öğrenip ünlü olacaksın
Aslında salak sayılırsınız ama hafif bir zekanız var ama bunu kullanacak zekanız yok umarın en yakında salaklıktan çıkıp zeki olursunuz....
Sen çok tatlısın!Başkalarının düşüncelerine çok önem veriyorsun ve çok seviliyorsun:)
Oldukça narin bir kızsın. Kaybetmeyi değil aksine çalışmayı tercih ediyorsun. Lia gibi o tatlılığınız başka kimsede yok
Seyran Korhan olmazsan şaşırırım.Çok inatçı aynı zamanda da güçlü birisin.Kendi ayaqların üzerinde duruyorsun ve kimseye gerek duymuyorsun.Seni anlamak mümkün değil.Bazen hisslerini belli etmiyorsun,ne istediğin belli olmuyor.
Sen Fero bey tarafından yazılmışsın.Çok çocuksu bir ruhun var eğlenceli birisin amma yeri geldiğinde de ciddi birisin.Hem seviyorsun hem de seviliyorsun.Bazı konular kafana takmıyorsun ve çok inatçısın.
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Siz ruh ikiziniz ile zaten tanışmışsınız.Bu kişi ister hayatınızda çok önemli bir role sahip olsun, ister sadece tanışmakla kaldığınız herhangi biri olsun, onu ilk gördüğünüz zaman hissettiğiniz o garip duyguyu anımsamanız gerekir. Belki sizin için basit bir tanışma olarak kalmış olabilir ama emin olun çok geçmeden o kişinin sizin ruh ikiziniz olduğunu farkedeceksiniz. Bir şekilde; ya tesadüfen yine bir araya geldiğiniz bir ortamda; aynı anda aynı cümleye başlamak gibi, aynı anda aynı yiyeceğe uzanmak gibi ufak ama garip tesadüfler yaşayarak kafanızda bir kıvılcım çakacak bu tür ufak ve garip tesadüfler sizi bir şekilde birbirinize yakınlaştıracak. Kısacası zaten halihazırda tanışmış olduğunuz ruh ikizinizin kim olduğunu zamanla anlayacaksınız.
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
O kadar kötü birisinki dünyayı yok etmek istiyorsun git bidaha test etme bunu yalvarırım kardeşim ya :D çok can sıkıcısın ve inatçı
Ferahlatıcı bir renktir. Zekaya yöneliktir ve mutlulukla iyiimser olmayı simgeler.
Sen sexı aynı zamanda tatlı bir insansin yuna gibi
Şeker birisin çok güzelsin arkadaşların seni iyimser tatlı diye tanımlıyor :D
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Ne olursa olsun moraliniz bozmayıp yoluna devam eden birisiniz bazen uzun düşüncelere dalan birisiniz.hayal kurmayı seven ama bazılarını gerçekleştiremeyen birisiniz
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Seni en çok sınıf öğretmenin seviyor
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Jojo kadar cici bir yüzün var umarım bu saf güzelliği hiç bozmazsın..
Adı gibi bembeyaz gül gibisin. Aşk Rosé.
Oldukça oldukça ciddi ve güzelsin kesinlikle böyle devam et kesinlikle Hayallerinin peşinden gitmelisin