Kendilerini Sosyal Demokrat olarak tanımlarlar... Atatürk'ün kurmuş olduğu partidir... İktidara büyük bi özlem duymaktadır.. Genel Başkanı partinin adının gerisinde kalmasından dolayı çokca eleştirikmektedir.. Merkez Sol Parti olarak kategorilendirebiliriz..
Atiksin , güçlüsün , hızlısın , nerde ne yapacağın hiç belli değil... bir anda gol bulabilirsin , 2li mücadelelerde rakiplerini hallaç pamuğu gibi savurursun... senin göbek adın goll beyaa :)