Test
Bazen havalı bazen sevecensin.Çok dengesizsin.Ama tam kıvamını tutturmuşsun.Çok iyilik insana zarardır.Çok kötülük de aynı.Sen tam ortasısın
Pembe Prens Jin'in Seni Öpücüklerle Boğmaya Hazır ^-^
Vaayy,Gerçek bir Exo-L görüyorum!Senin gibilerini görmek güzel ;) Beraber saatlerce konuşmayı çok isterim :)
En büyük sensin xiaolu!! onun gibi yaramaz,haylaz ve tatlış ponçik bir üyesin.Ama fanların senin bu özelliklerine deli oluyor,köpek seversin,sevdiğin mevsim yaz,aynı lulu gibisin talış şeyyyyyy!!!
Evet kısmen beni tanıyorsun ama bilmediğin çok şey var
Lay kadar tatlı , saf ve unutkansan , vay senin haline :D *-*
İ
Çok akıllı ve zekisin
Lay sana uygun bir oppa buna emin olabilirsin :)
Sende onun gibi şeker kuzucuksun <3