Test
Tamam kaptan sende bizdensin yorma kafanı..Zaten yormazsında :D
O SAVAŞCI BİR DEVRİMCİDEN ÇOK MÜKEMMEL BİR DÜŞÜNCE ADAMI.AKLIYLA VE ZEKASIYLA KOSKOCA ÇARLIĞI DEVİRDİ.
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
Dünyanın en güzel fiziğe sahib ve sesi ile numberone olan bir sanatçı.
Matematik senin ruhunda var!
Sportifsin aynı zamanda da şıksın...
Kartallar yüksek uçar derler sen devam et oralarda İnönü'ye senin gibi adamlar lazım =))
ASLA YANLIZ YÜRÜMEYECEKSİN