Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Bazen kendini mutLu hissedip bazende dünyanın en karamsar insanı oLabiLiyosun. Etrafına güLücükLer saçıp mutLu izLenimi verdiğinde biLe zihnini daima meşguL eden sorunLar yaratıyosun. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLenmek bazen mutLu oLmanın tek yoLu..
Mavi göz,beyaz ten,erkek
Saf ve sevimli birisin ama bazen cidden katı ve korkusuz olabiliyorsun hadi bitir işlerini
Sen Pembe seven örümcek yetenekli biraz acı çeken tatlı karakterin
Sapsarı saçlarını rüzgara salan bütün şirinleri peşinden koşturan güzel şirin...
Biraz kibirlisin,kendini degistirmen gerekiyor