Güya sinsi sinsi bakınan, sinsi sinsi yürüyen, sinsi sinsi planlar kurup o sevimsiz sarı kuşu mideye indirmeye çalışan gayet salak ama müthiş sevimli siyah beyaz kedicik. Kırmızı burnunu ısırasım gelir sık sık. Bir de 'öksürük tıksırıp hapşuruk höksürük hıksırık' şeklinde uydurma bi öksürmesi vardır ki, hastasıyım...
Siz vahşi ve çılgın birisiniz. Eğleneyim derken uçuyorsunuz. Ama her zaman ne yaptığınızın farkındasınız, hayatınızın kontrolünü kaybetmiyorsunuz. İnsanlar olaylara sizin gibi bakmadığında bu sizi durdurmuyor. Tavsiye: Bu vahşi karakterinizle kendinizi ve etrafınızdakileri incitebilirsiniz. Dikkatli olun.
Kendine güven konusunda sorun yok. İnsanlar önderlik ve ilham için size güveniyorlar. Muhtemelen, yine de, bazı kesim sizin kendini beğenmiş ve ezici olduğunu düşünüyor. Doğru söylemek gerekirse egonuz epey fazla. Siz de şahsi olarak sizi öldürmeyen şeyin sizi güçlendireceğini düşünüyorsunuz. Ancak Goethe’nin ifadeleriyle “İstenilen herşeyi yapmak için insan kendini olduğundan daha iyi görmelidir"