Ona Aşık Değilsin.Ona sadece bir arkadaş bir tanıdık gözüyle bakıyorsun.Ona olan duygun sadece bir heves...
Sen çok cesur bir prensessin.Ayrıca isteklerinin peşinden giderek hedefine ulaşıyorsun.Sevdiğin kişi uğruna her şeyi göze alırsın.Yalnız biraz inatçısın.
Biraz kendini beğenmiş!Ama pekte iyi kalpli olan uğur böceğisin!Sen romantik biraz utangaç birazda kendini beğenmişsin ama!İçinde okadar çok iyilik varki bu beğenmişliği yok ediyor!
Denizlerin altinda masmavi sularin icinde yasayan guzel ve sevimli bir deniz kizidir.
Hoop hoop...Yavaş gel ne bu sinir böyle biraz sakinleş ve hayatın tadını çıkar.
Sen Rocky'sin . Kendine güveniyorsun ve dans etmeye bayılıyorsun.
Sen kuzey karakterisin çünkü yeterince öküzsün
Sen manifest konusunda çooooook iyisin
Sana 1 kişi aşık :( ama olsun GENEDE senden hoşlanan biri varr
Sen korkak ayrıca içten cesur duygusal birisin yanında iyi arkadaşların var bide aslanlar takımındasın.
Gercekte sakar birisin ama sevdiklerine cok deger veriyorsun okul geçmişinde cok sey yasadın ama sevdiğin bir dostun var herkesten sakladığın birşey var ama bunu kimseye söyleyemezsin çünkü onların senden nefret etmesinden korkuyorsun
Sen Duusu'sun!Çok düşünceli,arkadaş canlısı,sevgi ve saygıyı önemseyen,süslü,tatlı ve pozitif birisin!Asla kötülük yapmazsın ve sarılmayı ihmal etmeyen şirinn birisinn!!Aşkoo🌷💅
Sen çok iyi bir dostsun.Kimi zaman arkadaşlarınla sorun olduğunda bile umursamıyorsun.Olur böyle kavgalar diyorsun sen tam ideal bir dostsun.
Zaten sen yollarda hoplayıp zıplarken tüm başlar sana doğru dönüyor. Diğer arkadaşlarını süsleyip onları güzelleştirmeyi çok seviyorsun.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen İCK'SİN,pozitif,ailesini seven,Can'a düşkün yani pozitif olan herşeysin🦋
Sen mabel sin çünkü mabel eğlenceli biri renkli kişiliğiyle aynı sen