Seni tatlı kız. Rosé... Diğer üyelere göre bambaşkasın Çocuk ruhlu yetenekli ve duyarlı. İçindeki tutum ve hakimeyetini güzel bir şekilde kullanabiliyorsun. Birazda kıskancız sanki ;) benim olan hem benimdir diyorsun. Biraz ice kapanıksin guzellik :]
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
İş adamı olmalısın!-napolyon senin amca oğlu mu ?
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Aman tanrım sen tam bir Jisoo gamısın yoksa sen Jisoo musun?? Jisoo çok ama çok mutlu seni çok seviyor ayrıca sende benim gibi kendi testini oluşturabilirsin istiyorsan buna tıkla! 👇🏻
Yanii bazen cimri bazen normal (A-normal ama)
Sende RUKA gibi hiphop ve raptan hoşlanıyorsun çok yetenekli ve güzelsin arada sırada duygusallaşıyorsun ama aslında çok güçlüsün
Sen arkadaşlarını cok seviyorsun ve onlardan ayrılınca cok üzülüosun
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Şansınız Sıfır belki çok nadiren arada bir geiyodur ama hemende gider şansınız szi hep yarı yolda bırakacak şans ilgili bi durum varsa hemen kaçın risklere hiç girmeyin çünkü riskler sizin için intihar olur./Yapraksız Yonca/Appication By Ozan Ersoy
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!
Tebrikler, bana göre Rosêyle uyuşuyorsunuuuz🎉
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Sen lisaya 10/7 benziyorsun Cıvıl cıvıl ve renkli bir dünyan var ama yeri gelince de ciddi ve ateşlisin
Sende zoktay gibi havalisin yeni seyler denemeyi seviyosun sanirim💙
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.