Sen seungminin ideal tipisin! Hayat dolu ve mizah anlayışlı.
Wooaawww- Sen tam Changbin gibi sert görünen ama aslında içi sıcacık olan birisin. Kesinlikle iyi anlaşırdınız. Dikkat et seni kaslı kollarıyla öldürmesin!
Beni tanıdığına göre gayet iyi bir arkadaşımsın
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Sen bir ACE'sin! Genel olarak vokalin ve yüksek notaların mükemmel, rap konusunda da yeteneğin var. Dansta gelişmişsin ve visuallerin harika! Aynı zamanda insanlara moral verme konusunda çok iyisin...
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!